مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-08سياسي

توانمندی های گیلان برای توسعه صادرات غیرنفتی به روسیه


استاندار گیلان توانمندی های گیلان برای توسعه صادرات غیرنفتی به روسیه را یادآور شد و گفت: لازمست در جهت رفع موانع احتمالی برای تحقق اهداف توسعه محور، - اقدامی جهادی صورت گیرد.

اسدالله عباسی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گیلان که سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه نیز از طریق ارتباط تصویری حضور داشت؛ با تبریک اعیاد شعبانیه به روابط افزون بر 400 ساله تجارت کشورمان با روسیه اشاره کرد و وجود سرای گیلانیان در آستراخان را نمونه ای از این امر دانست.

وی با یادآوری بازدیدهای مستمر استانداران آستراخان از گیلان طی 25 سال اخیر و امضا توافقنامه هایی که بخش هایی از آن اجرا شده و برخی از بندها هم در حال اجراست؛ نصب مجسمه عمر خیام در شهر آستراخان در چارچوب توافقات استانداری های گیلان و آستاراخان در مردادماه سال 1395 و افتتاح رسمی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان در آبان ماه سال 1396 را از دیگر افتخارات حوزه تجارت ذکر کرد.

استاندار گیلان با اشاره به خواهرخواندگی رشت و آستراخان، به ظرفیت های تجاری دو استان اشاره و خاطرنشان کرد: گیلان برای تقویت روابط اقتصادی با روسیه به ویژه استان های جنوبی آن کشور، آمادگی کامل دارد.

عباسی، توانمندی های گیلان برای توسعه صادرات غیرنفتی به روسیه را یادآور شد و گفت: لازمست در جهت رفع موانع احتمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های گیلان برای توسعه صادرات غیرنفتی به روسیه

توانمندی های گیلان برای توسعه صادرات غیرنفتی به روسیه